گاه نوشتی بر اوضاع کلشتر

گاه نوشتی بر اوضاع کلشتر

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 632
بازدید کل : 11145
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 129
تعداد آنلاین : 1



 

روستای کلشتر، چشم انداز طبیعی زیبایی دارد. به طوری که وقتی از روی ارتفاعات به بافت محل و مناظر آن نگاه می کنیم، صحنه ی بسیار جالبی نمایان می شود. این روستا مکانهای دیدنی و ییلاقی بسیار زیادی دارد که مورد توجه عام و خاص قرار گرفته است. مهمترین مکان سیاحتی و ییلاقی این روستا سرچشمه ی کلشتر می باشد. همانطور که در قسمت های قبل گفته شد در فاصله ی 6 کیلومتری کلشتر قرار دارد. اما مکانهای دیدنی دیگری وجود دارد که در اطراف محل واقع هستند مانند « آبشار منتی» (Abshare Mennati) ، «قلمبه» (Gholombe) ، «شاولو»(Shavaloo)  و دارای دو امامزاده ی بسیار زیبا به نام های « شاهزاده ام کلثوم(ع)» و «شاهزاده ابوطالب(ع)» است.
اما جنگلها و ییلاق های بسیار زیبایی در ارتفاعات محل وجود دارد که از آوردن چند تا از نام آنها که به زبان محلی نوشته می شود اکتفا می کنیم؛ مانند: چیمه بار(Chayma bar) ،مرجون آوا(Marjon ava) ، یوزدربن (Youz daraben) ،نودی (Noodi) ، سودی (Soodi)، خیابلار(Khiyablar)، سردگاه(Sar degah)، الواَچالاهای (Alooa chalahay)، آسمان سرا(Asman sara) ، پیلاخونی(Pillakhoni) ،مداواچال(Medavachal) ، خوشاخور(Khoshakhora) ، چونگا (Chonga)، و خیلی از جاهای دیدنی دیگر که آوردن نام آنها ضروری نمی باشد.


نظرات شما عزیزان:

سارا حیدری
ساعت18:32---21 دی 1392
آقای رفیعی خیلی ازتون ممنونم از این که این همه مطلب خوب و خوندنی تو وبتون دارین تا ما ازش استفاده کنیم و این باعث افتخار کلشترمونه و من آرزو میکنم که یه روزی همه ی هم محلیام مثل شما و خیلی کسای دیگه جز طرف دارای پروپا قرص کلشترشن و برای آبادانی و پیشرفتش تا حد توانشون تلاش کنن
راستی به وب من هم سر بزنین
نظر یادتون نره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ برچسب:, توسط مسعود رفیعی کلشتری
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :